אתר חנות און ליין
בעל/ת עסק? כדאי לך להמשיך לקרוא...
יצא לך אולי לתהות איך מרגישים בעלי רשתות מצליחות שמוצריהם נמכרים ללא הרף מדי יום, מדי שעה ולעיתים אף מדי דקה?
המחשבה על כך שיש בעלי עסקים שאפילו בזמן שנתם, חשבון הבנק שלהם צומח בזכות חנות כלשהי במרחב, נשמעת כמו חלום לא?
אפשר להפסיק לחלום ולהפוך את כל זה למציאות ואפילו די בקלות. ולא, לא צריך להפוך לרשת גדולה בשביל זה.
במאה ה21 ובעיקר בשנים האחרונות חל מהפך בתרבות הצריכה בעולם.
תופעת קנייה אונליין מאתרי אינטרנט הפכה ללא פחות מ"מהפכה צרכנית". הנוחות, הפשטות וכמובן החיסכון בזמן יקר מושכים לקוחות קבועים וחדשים לרכוש מוצרים
דרך המחשב, הטאבלט ואפילו דרך הטלפון הנייד והכל בצורה פשוטה, מהירה ומאובטחת.
אתר חנות און ליין מעניק גם לעסקים קטנים הזדמנות ליהנות מהכנסות מבלי להיות נוכחים פיסית בעסק.
אין צורך בהבנה טכנולוגית מיוחדת, למעשה, מלבד תמונות טובות של המוצרים כמעט לא נדרש ממך דבר כדי לפתוח ולנהל חנות אונליין ובכך לשדרג בצורה משמעותית (לא תאמינ/י עד כמה!) את ההכנסות שלך.
החנות הווירטואלית שלכם תנגיש את מוצריכם ללקוחות ותאפשר גם ללקוחות שלא גרים באזור הגיאוגרפי שלכם להיות לקוחות קבועים. גאוני לא?
רבים מכם בשלב זה בטח מרימים גבה ותוהים, איך ישמעו עלי ואיך יגיעו אלי אותם לקוחות פוטנציאלים?
הלקוחות הפוטנציאלים של רכישה אונליין הם כאלה שגולשים באינטרנט ולכן הפרסום באינטרנט רלוונטי מאי פעם. המרחק בין לקוח שנחשף לדף נחיתה/באנר/בלוג/ניוזלטר/מודעה בפייסבוק או בכל דרך פרסום אחרת שיש לרשת להציע לבין פעולה של מילוי עגלת קניות- הוא מרחק קטן. למעשה מדובר במרחק של קליק
פתיחת חנות פיסית, כוללת בתוכה רשימת משימות ארוכה: מציאת לוקיישן, שיפוץ המקום, התאמת החנות ,רכישת אביזרים/רהיטים, תשלום שכירות כבד, מציאת עובדים טובים, ניהול קופה וכו'. באתר חנות און ליין- ההשקעה, הסיכון והקלות פשוט ישתלמו לך יותר. בנוסף, המרחק הגיאוגרפי שלא קיים והעובדה ששטח המדף הוא אינסופי הם יתרונות אדירים.
יהיו שיאמרו, "הכל טוב ויפה אבל למוצר שאני מוכר זה לא יתאים".
התשובה לטענה זו היא שכל עוד יש למוצר שלך שוק של קונים בחנות פיסית, הסיכוי שיהיו לו לקוחות פוטנציאלים גם בחנות וירטואלית הוא גדול מאוד. כמעט ואין תחום שלא מתבצע בו מסחר אונליין יומיומי ובסכומי ענק. למעשה זה כמעט לא משנה מה אתם מוכרים, חנות וירטואלית תשדרג לכם את ההכנסות ובהשקעה מינימלית.
השאלה הבאה שתשאלו קרוב לוודאי היא:
איך עדיין לא עשינו את זה קודם?!
התשובה היא שממש לא מאוחר מדי...