התקשרו עכשיו: 04-9839400

אתר חנות און ליין

בעל/ת עסק? כדאי לך להמשיך לקרוא...
יצא לך אולי לתהות איך מרגישים בעלי רשתות מצליחות שמוצריהם נמכרים ללא הרף מדי יום, מדי שעה ולעיתים אף מדי דקה?
המחשבה על כך שיש בעלי עסקים שאפילו בזמן שנתם, חשבון הבנק שלהם צומח בזכות חנות כלשהי במרחב, נשמעת כמו חלום לא?

המשך לקרוא

אתר אינטרנט

מדוע אתר אינטרנט חשוב לעסקים קטנים

רשת האינטרנט חדרה בעשורים האחרונים לכל תחומי החיים, וכיום כמעט כל אדם בישראל נעזר בה לקבלת מידע, להנאה מתכני בידור ופנאי, לחיפוש אחר בעלי מקצוע ולביצוע רכישות. לכן, עסקים שיש ברשותם אתרי אינטרנט פעילים זוכים לחשיפה עצומה בפני קהל יעד מגוון, ונעזרים באתריהם על מנת להציג את שירותיהם, מוצריהם ופעילויותיהם העסקיות. כל זאת בעלויות נמוכות מאוד יחסית למדיות אחרות כדוגמת הרדיו, הטלוויזיה והעיתונות הכתובה, אשר ההשקעה בהן אינה אפשרית או משתלמת לעסקים קטנים שתקציבם מוגבל.

המשך לקרוא

אתרים מותאמים לסלולר

התאמת אתרים לצפייה במכשירים סלולריים

נכון לשנת 2013 יותר ממחצית האנשים בישראל מחזיקים בטלפונים חכמים, בעלי חיבור לרשת האינטרנט. מכשירים אלו משמשים את בעליהם לצרכים רבים וביניהם גם לשיטוטים ברשת, כאשר נכון להיום כשליש מחיפושי השירותים והמוצרים נעשים באמצעות הסלולארי, ועוד היד נטויה. יתרה מכך, הסמארטפון הינו מכשיר קטן וזמין המוחזק בכיס או בתיק, וניתן להיעזר בו באופן מיידי בכל מקום על מנת לברר פרטים אודות עסקים ומרכולתם. לכן, קיימת חשיבות מכרעת לבניית אתר המותאם למדיה הסלולארית, המקנה לבעליו חשיפה גבוהה וזמינות מיידית לקהל לקוחות נרחב. לדוגמא, חנות למכשירי חשמל או סלון יופי עשויים לזכות בלקוחות רבים העוברים באזורם, ומחפשים אחר ספקי שירותים בתחומים אלו. מלבד זאת, אתר המותאם למדיה הסלולארית זוכה להעדפה על ידי מנוע החיפוש של גוגל, ומקודם למיקום גבוה יותר בתוצאותיו.

המשך לקרוא

חשיבות התוכן באתרי עסקים קטנים

חשיבות התוכן באתרי עסקים קטנים

כתיבת תוכן מהווה חלק אינטגראלי מהקמתו של אתר אינטרנט, עליה אמונים בעלי מקצוע המתמחים בדרישות הייחודיות של הרשת. תוכנו הטקסטואלי של האתר מיועד ראשית להעביר את המידע הרלבנטי אודות העסק, כדוגמת בעליו, שירותיו, מוצריו ותחומי התמחותו, וזאת באופן רהוט, ענייני וברור. יחד עם זאת, על התוכן גם לעורר עניין בקרב הגולש, להציג את יתרונות הייחודיים של העסק ושירותיו, ולייצר תדמית חיובית על ידי שימוש במסרים ובשפה המתאימים לקהל היעד. לדוגמא, השפה שתופיע באתר של חנות למוצרי תינוקות תהיה רגישה ותומכת, בעוד שבאתרו של עורך דין יופיעו מינוחים מקצועיים המשדרים יוקרה.

המשך לקרוא